Recept voor havermout aardbei pap

Koude teffmeel pap

Recept Koude teffmeel pap

Heerlijke teffmeel pap die je klaar hebt gemaakt binnen een handomdraai. De pap bevat veel Koolhydraten en kan je ideaal gebruiken als ontbijt of tussendoortje.

Ingrediënten

  • 50 gram teffmeel
  • 200 ml amandelmelk
  • 40 gram bevroren frambozen
  • 40 gram bevroren blauwe bessen
  • 20 gram pecannoten

Bereiding

  • Breng de amandelmelk aan de kook
  • Haal het pannetje met melk van het vuur en voeg de teffmeel toe. Meng het goed door elkaar en giet de pap in een schaaltje.
  • Voeg het fruit en pecannoten tot slot toe aan de pap.

Calorie en nutriënten inname

Calorieën 403 kcal
Koolhydraten 52 gram
Eiwitten 9 gram
Vetten 19 gram

Probeer ook eens onze Havermout aardbei pap, het recept vind je hier.

Number of posts
Personal trainer en mede-eigenaar van ZERO23 Health Studios. Daarnaast ben ik judoka en heb ik een topsportcarrière achter de rug, waarmee ik in totaal 14 individuele medailles (waarvan drie gouden) binnensleepte op het Nederlands Kampioenschap. Ook deed ik mee aan het Europees Kampioenschap, World Cups en een Grand Prix. Na mijn judocarrière stapte ik over op Jiu-jitsu, waarbij ik 3x Nederlands kampioen werd en een keer Wereldkampioen. Mijn interesse in sport en voeding ontstond al op jonge leeftijd. De keuze om de opleiding Sport, Management & Ondernemen te gaan doen, lag dan ook voor de hand. Ondanks het behalen van dit diploma, blijf ik mijn kennis bijspijkeren. Zo haalde ik recentelijk (januari 2022) mijn Vitaliteitscoach opleiding bij CHIVO. Ik deel mijn opgedane kennis in de topsportwereld en tijdens opleidingen graag met mijn cliënten. Het motiveert me enorm om te zien hoe mijn klanten progressie boeken.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram